هزینه طراحی سایت با وردپرس
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما به تعقیب یک راهنمای کامل طراحی تارنما مجانی برای خویش هستید، این نوشتار را می پسندید.
این یک تعلیم گام به گام و ساده است که پس از خواندن آن میتوانید طراحی وب سایت با وردپرس را از پایه در کمتر از ۲ ساعت بیاموزد و به ساخت وبسایت های مجانی بپردازد.
در واقع شما در این مطلب قدم به قدم یاد میگیرید که چگونه یک سیستم مدیریت وبسایت پسندیده برای خود پیدا کنید، سپس قالب مربوط به پیشه خویش را روی آن پیاده سازی کنید و در پایان وب سایت خود را مدیریت کنید.

همچنین در این راهنما سعی کردم کمتر از واژه های تخصصی طراحی وبسایت بهره‌گیری کنم الی برای شما مشکلی قبل نیاید.

۳ مرحله اصلی در این راهنما
۱. پلتفرم مناسب برای طراحی وبسایت خود را انتخاب نمایید.
۲. نام دامین و میزبان سایت خویش را برگزیدن کنید.
۳. وبسایت خویش را نصب، طراحی و ویرایش کنید.

#قدم اول: پلتفرم پسندیده برای طراحی وبسایت خود را برگزیدن نمایید.
قبل از اینکه شما در باره طراح و اسم پهنه خویش نگران باشید، شما باید تصمیم بگیرید که چه پلت فرمی را برای ساخت تارنما خود بکار می گیرید.

منظور من از پلتفرم چیست؟
خب، زمانی که من در سال ۱۳۸۸ آغاز به طراحی وبسایت کردم، بسیاری از سایت های با به کارگیری HTML (کد)، CSS و حتی پیکان ساخته می شدند. این سررسید بسیاری را برای یادگیری ساخت وبسایت از من گرفت.

به همین علت اکثر ملت هنوز هم اندیشه می کنند ساخت وب سایت از نخست سخت است و یا بیچارگی به مقدار زیادی از چیرگی های برنامه نویسی و طراحی دارد. – البته این الی حدی صحیح است اما برای طراحی هر وبسایتی نه!

در سنه ۲۰۱۶، سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس وجود دارند که برپایی یک تارنما را برای همه قابل دسترس کرده اند.

به عبارت ساده، یک سیستم مدیریت محتوا (یا پلت فرم ساخت وب سایت)، یک بستر کاربر پسند برای ساخت وب سایت و مدیریت محتوای آنلاین آن، به جای به کارگیری یک بخش از صفحات کدنویسی شده است.

سه پلتفرم دوست داشتنی ساخت وب سایت در سنه ۲۰۱۶
popular-website-platforms

همانطور که شما می توانید در نمودار بالا بینید، نزدیک به نیمی از تارنما ها در اینترنت در حال ساخت بر روی پلت فرم تارنما وردپرس هستند. فقط به این احصاء توسط W3Techs و BuiltWith نگاهی بکنید.

اما چرا وردپرس از بقیه بهتر است؟
هیج جای جهان رهسپار بهتر و آسان تر از وردپرس برای ساخت یک تارنما مجانی پیدا نمی کنید، زیرا:

۱. وردپرس فارسی بسیار عالی و آپدیت می باشد.
WordPress این سیستم مدیریت محتوا (CMS) در مملکت ما نماینده رسمی دارد و همگی نسخه های آن به چهره مجانی در تارنما وردپرس پارسی پیمان می گیرد.

۲. وردپرس کاملا رایگان است، همراه با بسیاری از پوسته ها و تم های زیبا که میتوانید برگزیدن کنید.
آموزش طراحی تارنما مجانی با وردپرس وقتی زیباتر می شود که بدانید شمار نامحدودی از قالب های مجانی برای این CMS هستی دارد. از منابع مجانی آن میتوان به منبع پوسته وردپرس پارسی و از منایع پولی آن می توان به وب سایت themeforest اشاره نمود.

نکته دیگر آنکه وردپرس یک جامعه برزگ از طراحان وبسایت را دارد که در دل همین مردم هستند.هزینه طراحی سایت با وردپرس  نیز قالب وردپرسی است که بدست تیم ما ساخته شده است. در قالب های موجود وردپرس با کمی گشت و گذار می توانید خلاقانه ترین طراحی وبسایت ها را ببینید و از وسط آن قالب ها برای خود دانلود کنید.

۳. وردپرس برای تازه کاران عالی ست!
اگر شما میتوانید در ورد مایکروسافت مطلب بنویسید بعد می توانید محتوای وبسایت خویش را در وردپرس هم وارد کنید. شما می توانید با افزونه های وردپرس وبسایت خود را گسترش دهید و کم و بیش هر امکاناتی در ساخت وبسایت خویش نیاز داشته باشید از پلاگین های وردپرس به صورت رایگان کاربرد کنید. با “پلاگین ها یا همان افزونه ها” شما توانا به افزودن فرم های تماس، فرم های اشتراک، نگارخانه عکس و … برای وب سایت تان خواهید بود. زیاد ساده است، نه؟

۴. وردپرس برای سایت های حقیر یا بزرگ؟ جواب: عالی برای هر دو
از وبلاگ های عمومی الی سایت های شرکتی قشنگ و فروشگاه های آنلاین، وردپرس می تواند در هر گونه از طراحی تارنما بهترین پبت فرم انتخابی شما باشد. وردپرس توسط eBay، موزیلا، رویترز، CNN، Google Ventures و حتی ناسا بهره‌گیری می شود.

۵. معمولا قالب های آماده وردپرس Responsive خواهند بود، یعنی برای موبایل، تبلت و رایانه بهینه شده اند.
پس بدون استخدام یک طراح وبسایت، میتوانید به چهره همزمان نسخه موبایل و تبلت سایت خویش را داشته باشید.

۶. پشتیبانی وسیع و جامعه بزرگ برنامه نویس برای کمک به گسترش وردپرس.
بخاطر بهره‌گیری بسیاری از ملت از این پلت فرم (وب مستر ها، تارنگار نویسان، توسعه دهندگان تم و سازندگان پلاگین)، پیدا کردن کمک سریع هنگامی که شما به مشکلی بخورید خیلی آسان می شود. بهترین جا برای این کار مجلس وردپس پارسی است.

توصیه من این است که اگر شما به تعقیب کتاب تعلیم طراحی سایت نیز میگردید، کتابی را بخرید که تعلیم ساخت وبسایت با وردپرس را دیتا باشد.

البته، سایر پلت فرم های سیستم مدیریت درونمایه نیز برای طراحی وبسایت وجود دارد.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: